معرفی اپلیکیشن استپن (StepN) ؛ راه بروید، بازی کنید و ارز دیجیتال دریافت کنید

معرفی اپلیکیشن استپن (StepN) ؛ راه بروید، بازی کنید و ارز دیجیتال دریافت کنید

معرفی اپلیکیشن استپن (StepN) ؛ راه بروید، بازی کنید و ارز دیجیتال دریافت کنید

استپن یک بازی کریپتویی است که به ازای راه رفتن یا دویدن ارز دیجیتال هدیه می‌دهد. StepN یک روش درآمدزایی متفاوت از دنیای رمز ارزها است!

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای فناوری بلاک چین صنعت گیم است. به لطف استفاده از آن و با تکیه بر مفهوم NFT (توکن غیر مثلی)، امکان در اختیار گرفتن مالکیت دارایی‌های درون بازی میسر می‌شود. این موضوع زمینه‌ساز کسب درآمد از بازی های کریپتویی است. تا امروز بازی های مبتنی بر بلاک چین و رمز ارز بی‌شماری توسعه یافته‌اند، اما کمتر موردی توانسته به اندازه استپن به محبوبیت برسد. در این مقاله قصد داریم با StepN معروف‌ترین بازی کریپتویی کنونی آشنا شویم.

اپلیکیشن StepN بر اساس مفهوم «تحرک برای درآمدزایی» (Move To Earn) کار می‌کند. این یک تکنیک کاملا متفاوت از سایر بازی های رمز ارزی است که اغلب متکی بر مفهوم «بازی برای درآمدزایی» (Play To Earn) هستند. به این ترتیب به جای خیره شدن به صفحه گوشی یا کامپیوتر به منظور بازی کردن و البته کسب درآمد ارز دیجیتال، باید تحرک داشته باشید! از دیدگاه سلامتی و ورزش، این ایده‌ای بسیار ناب و فوق‌العاده است.

بازی استپن چطور کار می‌کند و درآمدزایی از StepN چگونه است؟

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید یا آی‌او‌اس استپن، می‌بایست GPS گوشی خود را فعال و شروع به حرکت کنید. پس این برنامه مبتنی بر موقعیت جغرافیایی است و امکان استفاده از آن در مکان‌های سربسته، نظیر دویدن روی تردمیل در خانه یا باشگاه، وجود ندارد.

استپن

با راه رفتن یا دویدن، StepN به شما ارز دیجیتال GST اهدا می‌کند. این رمز ارز به طور مستقیم به حسابتان در بازی واریز می‌شود. در ادامه قادر خواهید بود GST را در صرافی‌های رمز ارزی به فروش برسانید. صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی و خارجی متعددی از آن پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل نقدشوندگی بالایی دارد.

میزان درآمد از بازی استپن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهمترین آن‌ها نوع و تعداد کفش (میزان انرژی) است. از همه مهمتر، قیمت ارز دیجیتال GST را باید مد نظر داشت. به ازای میزان مشخصی انرژی و کفشی با مشخصات ثابت، بازی همیشه به شما مقدار GST تقریبا ثابتی می‌دهد، اما نوسان قیمت ارز دیجیتال بازی، قطعا روی درآمد شما تاثیر مستقیم خواهد داشت. به عنوان نمونه مدتی قبل قیمت هر واحد GST حدود 9 دلار بود، اما در زمان نگارش این مقاله حوالی 50 سنت معامله می‌شود.

با یک کفش عادی (Common) سطح پنج، روزانه چیزی بین 5 الی 7 عدد GST به دست خواهید آورد که مبلغی بین 100 هزار تا 135 هزار تومان است. البته این کف درآمد از استپن است. در صورت داشتن کفش بهتر، انرژی بالاتر (در اختیار داشتن تعداد کفش بیشتر) و مخصوصا افزایش قیمت ارز دیجیتال GST درآمد از بازی استپن نیز افزایش خواهد یافت.

چطور وارد بازی استپن شویم؟

ابتدا باید نرم افزار بازی را برای اندروید از Google Play Store و برای آی‌او‌اس از App Store دانلود کنید. سپس باید اقدام به خرید یک کفش NFT کنید. بله! ورودی به بازی استپن و درآمدزایی از آن نیازمند سرمایه اولیه است. این موضوع درباره تمام بازی‌ های کریپتویی معروفی که می‌توان از آن‌ها درآمدی قابل توجه به دست آورد، صدق می‌کند.

فروشگاه کفش استپن

کفش‌ها از نظر سرعت حرکت به چهار دسته مختلف و از نظر امتیاز اولیه به پنج دسته مختلف تقسیم می‌شوند. از نظر سرعت حرکت کفشی از یک نوع زیر خریداری کنید:

  • واکر (Walker): سرعت بین 1 الی 6 کیلومتر
  • جاگر (Jogger): سرعت بین 4 الی 10 کیلومتر
  • رانر (Runner): سرعت بین 8 الی 20 کیلومتر
  • ترینر (Trainer): سرعت بین 1 الی 20 کیلومتر

گران‌ترین کفش‌های استپن از دسته‌بندی ترینر هستند، چرا که به کاربر اجازه می‌دهند با سرعت دلخواه اقدام به حرکت کند.

آینده استپن چه خواهد شد؟

تجربه نشان می‌دهد بازی‌های کریپتویی در ابتدا، برای اولین کاربران، درآمدزایی بالایی دارند، اما این روند به مرور زمان، مخصوصا با کم شدن جریان ورود کاربران جدید، کاهش پیدا می‌کند. پس ممکن است درآمدی که امروز از بازی استپن کسب می‌کنید، فردا کاهش پیدا کند! این به خاطر کاهش قیمت GST با گذر زمان است. پس قبل از سرمایه‌گذاری برای خرید کفش StepN این موضوع را مد نظر داشته باشید.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *