تحلیل قیمت ترا کلاسیک: ۸۵ میلیارد LUNC در آتش سوخت!

تحلیل قیمت ترا کلاسیک: ۸۵ میلیارد LUNC در آتش سوخت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توقف اخیر در روند صعودی بیت کوین (BTC) باعث ایجاد عدم اطمینان و اصلاح در بازار ارزهای دیجیتال شده است. در نتیجه، ترا کلاسیک (LUNC) هم اصلاح قابل‌توجهی را تجربه کرد و به سطح ۰.۰۰۰۱۸ دلار کاهش یافت.
در روزهای اخیر، ترا کلاسیک با یک افت ۳۶ درصدی، در حال اصلاح روند صعودی خود است. این کاهش قیمت از ۰.۰۰۰۲۸ دلار آغاز شد و در حال حاضر به محدوده ۰.۰۰۰۱۸ دلار رسیده است. رسیدن قیمت به سطح ۰.۵۰ فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰.۰۰۰۱۷ می‌تواند منجر به بازگشت قیمت و حفظ روند صعودی در بلندمدت شود.
تحلیل قیمت ترا کلاسیک: ۸۵ میلیارد LUNC در آتش سوخت!اگر قیمت LUNC بالاتر از این سطح تثبیت شود، امکان تغییر روند و شکل گرفتن روند صعودی برای رسیدن به قیمت ۰.۰۰۰۲۸ دلار دور از ذهن نخواهد بود. در صورتی که این روند نزولی ادامه پیدا کند و ناحیه حمایتی ۰.۰۰۰۱۷ دلار شکسته شود، حمایت بعدی در نزدیکی سطح ۰.۶۱۸ فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰.۰۰۰۱۴ قرار دارد.
میانگین حرکت جهت‌دار (ADX): شیب ADX روزانه در بالای ۵۵ درصد، بیانگر ضعف در روند صعودی و نیاز به یک اصلاح جزئی را برجسته می‌کند.
میانگین متحرک نمایی (EMA): میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه از قیمت LUNC در طول کاهش قیمت پشتیبانی می‌کند.

در این میان، یک نکته قابل‌توجه این است که از ۱۸ می ۲۰۲۲ تاکنون، جامعه ترا کلاسیک حدود ۸۵ میلیارد از LUNC را سوزانده است. تلاش‌های جامعه برای کاهش مقدار LUNC در گردش به یک رکورد دیگر رسیده است. تقریباً ۴۳.۶ میلیارد واحد از این ارز دیجیتال یا بیش از ۵۱ درصد از کل مقدار LUNC که تاکنون سوزانده شده، توسط صرافی بایننس بوده است.
تعداد کل توکن‌های ترا کلاسیک ۶.۸۲ تریلیون واحد است و از این مقدار، حدود ۵.۸۳ تریلیون توکن در حال حاضر در گردش است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت ترا کلاسیک: ۸۵ میلیارد LUNC در آتش سوخت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *