میم کوین بانک سولانا در بین پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته!

میم کوین بانک سولانا در بین پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در هفته‌ای که شاهد یک روند صعودی چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال بودیم، علاوه بر توکن‌های پروتکل‌های غیرمتمرکز، میم‌کوین‌ها نیز رشد زیادی را تجربه کردند. از میم کوین‌های برتر در هفته گذشته می‌توان به بانک (BONK) اشاره کرد که به‌تازگی جایگاه سوم را در میان میم‌ کوین‌های با تم سگ کسب کرده است.

علاوه بر بانک، می‌توان به بیت‌تورنت (BTT) و اردینالز (ORDI) نیز اشاره کرد که همگی به چشم‌انداز پویا و پررونق بازار ارزهای دیجیتال این هفته کمک کرده‌اند.

میم کوین BONK با تجربه افزایش خیره‌کننده ۲۰۷ درصدی در یک هفته، به عنوان توکنی که بیشترین افزایش قیمت را در بین ۲۰۰ رمزارز برتر داشته، بار دیگر توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

بر خلاف سایر میم‌ کوین‌ها که در حال حاضر حرکت صعودی محدودی را نشان می‌دهند، BONK با فرکانس‌های معاملاتی بالای خود متمایز می‌شود و همین امر، رالی‌های صعودی پی در پی را برای آن به همراه دارد.

میم کوین بانک سولانا در بین پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته!

این افزایش پس از آن اتفاق افتاد که این میم کوین با حمایت سولانا، از نظر ارزش بازار از فلوکی پیشی گرفت و جایگاه خود را به عنوان سومین میم کوین با تم سگ تثبیت کرد. این تغییرات قابل‌توجه سرمایه‌گذاران را به سمت BONK جذب است و حتی BONK از نظر رشد قیمتی، از پیشتازان بازار میم کوین‌ها، دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) پیشی گرفته است.

در همین حال، افزایش قیمت بیت تورنت (BTT) نمونه‌ای از سود‌هایی است که از موفقیت دیگران ناشی می‌شود. جاستین سان، مدیرعامل ترون (TRON)، به تازگی اعلام کرده که شبکه ترون توانسته است ۲۰۰ میلیون کاربر را جذب کند.

میم کوین بانک سولانا در بین پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته!

جالب اینجاست که این اعلامیه مستقیماً بر روی ترون تأثیری نداشت، بلکه بر BTT، توکن بومی بیت تورنت که در سال ۲۰۱۸ توسط ترون خریداری شد، تأثیر گذاشت. بیت تورنت اکنون دارای ارزش بازار بیش از یک میلیارد دلار است.

توکن اردینالز (ORDI) نیز در هفته اول دسامبر ۲۰۲۳ بر بخش اخبار ارزهای دیجیتال تسلط داشت و این روند تا ۲ هفته بعد نیز ادامه پیدا کرد. با افزایش قابل‌توجه قیمت و حجم معاملات، توکن ORDI در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. قیمت ORDI به تازگی به بالاترین حد خود در ۶۸ دلار رسیده است.

میم کوین بانک سولانا در بین پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته!

توکن ORDI که در بلاکچین بیت کوین با پروتکل Ordinals توسعه یافت، به سرعت در میان توکن‌های BRC-۲۰ به شهرت رسید و با دستیابی به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری، خود را از دیگر توکن‌های این پروتکل متمایز کرد.

حجم معاملات توکن ORDI نیز شاهد افزایش قابل‌توجهی بوده که به افزایش چشمگیر بیش از ۹۰ درصدی آن کمک کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته میم کوین بانک سولانا در بین پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *