تحلیل قیمت SHIB: سورپرایز شیبا برای کریسمس در راه است؟

تحلیل قیمت SHIB: سورپرایز شیبا برای کریسمس در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) در هفته اخیر یک روند صعودی را تجربه کرد. طی ۱۰ روز گذشته، قیمت شیبا حدود ۲۵ درصد افزایش یافت و یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) تشکیل داد. در حال حاضر، شیبا به ناحیه کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار رسیده است.
حرکت صعودی مداوم بیت کوین می‌تواند منجر به ادامه روند صعودی شیبا هم شود. قیمت این میم کوین در ۵۲ روز گذشته نزدیک به ۵۲ درصد افزایش یافته است.
در حال حاضر، قیمت در حال نزدیک شدن به مقاومت خط گردن در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰۷۳ دلار است. در صورت بریک آوت از این ناحیه مقاومتی، انتظار می‌رود که یک روند صعودی شکل بگیرد. در این میان، افزایش حجم معاملات روزانه نشان‌دهنده رشد تقاضا است.
تحلیل قیمت SHIB: سورپرایز شیبا برای کریسمس در راه است؟تحلیل تکنیکال شیبا نشان می‌دهد که یک تقاطع صعودی در شاخص واگرایی-همگرایی میانگین متحرک (MACD) شکل گرفته است. این تقاطع صعودی احتمال بریک آوت قیمت از مقاومت در ناحیه خط گردن را افزایش می‌دهد.
با این حال، معامله‌گران باید محتاط باشند؛ زیرا سایه‌های بلند در کندل‌های نزدیک به این ناحیه مقاومتی، از یک ناحیه عرضه بسیار قوی خبر می‌دهند. بنابراین، فعالان بازار باید منتظر شکست این ناحیه مقاومتی برای ورود باشند.

با توجه به بهبود کلی بازار ارزهای دیجیتال، احتمال کمی برای اصلاح و کاهش قیمت وجود دارد. سیگنال‌های صعودی از اندیکاتورهای مومنتوم از احتمال بریک آوت، با افزایش احتمالی شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند.
تثبیت قیمت بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار برای ادامه روند صعودی بسیار مهم است. اگر بریک آوت از ناحیه خط گردن با موفقیت صورت پذیرد، قیمت ممکن است تا ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار افزایش یابد.
در حالی که عدم موفقیت در بریک آوت از این ناحیه، منجر به کاهش یا اصلاح قیمتی خواهد بود.
واگرایی -همگرایی میانگین متحرک (MACD): تا زمانی که MACD در بالای منطقه خنثی باقی بماند، راه برای شکست بالقوه مقاومت خط گردن وجود خواهد داشت.
شاخص قدرت نسبی (RSI): شاخص RSI در تایم فریم روزانه با نزدیک شدن به منطقه اشباع خرید، منعکس‌کننده یک روند صعودی رو به بالا است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت SHIB: سورپرایز شیبا برای کریسمس در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *