چرا سولانا می‌تواند در بازار صعودی بعدی از اتریوم پیشی بگیرد؟

چرا سولانا می‌تواند در بازار صعودی بعدی از اتریوم پیشی بگیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در کنار شور و هیجان بازار گاوی فعلی که بیشتر روی بیت کوین و اتریوم متمرکز شده، یک موج آرام‌تر و در عین حال قابل‌توجه نیز پیرامون ارز دیجیتال سولانا وجود دارد.
همان‌طور که پیش‌تر هم توسط رمزارز نیوز گزارش شد، سولانا علی‌رغم ارتباطات قبلی‌اش با صرافی ورشکسته FTX و مدیرعامل سابق آن، سم بنکمن-فرید، توانسته است ضررهای قبلی خود را جبران کند و تعداد فزاینده‌ای از کاربران جدید را به شبکه خود جذب نماید.
بلاکچین سولانا خود را به عنوان گزینه‌ای سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه برای اتریوم معرفی می‌کند. اگرچه اتریوم همچنان در زمینه بازارهای NFT و برنامه‌های مالی غیرمتمرکز پیشتاز است، اما این وضعیت می‌تواند سال آینده به طور قابل‌توجهی تغییر کند.
در همین راستا، شرکت مدیریت دارایی ون‌اک (VanEck) پیش‌بینی می‌کند که سولانا می‌تواند از نظر ارزش بازار، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) و کاربران فعال، به سه شبکه بلاکچینی برتر تبدیل شود. ون‌اک همچنین پیش‌بینی می‌کند که چند شرکت مدیریت دارایی ممکن است تا سال آینده برای راه‌اندازی ETF اسپات سولانا درخواست دهند.

اکوسیستم فعلی سولانا به این پیش‌بینی‌ها اعتبار می‌دهد. طی سال گذشته، سولانا همکاری‌های کلیدی با موسسات مالی بزرگ جهان، از جمله غول‌هایی همچون ویزا و اسپاتیفای، داشته است.
علاوه بر این، ون‌اک به پتانسیل پروتکل‌های مبتنی بر سولانا مانند شبکه Pyth برای پیشی گرفتن از پروتکل‌های فعال در اتریوم اشاره کرده است. شبکه Pyth به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات اوراکل شبیه به چین لینک عمل می‌کند.
رائول پال، معامله‌گر و سرمایه‌گذار افسانه‌ای، نیز اخیراً سولانا را به اپل دنیای بلاکچین تشبیه کرده، در حالی که اتریوم را اندروید می‌داند؛ زیرا سولانا بر اساس سرعت خود در مبارزه برای عملکرد پیروز می‌شود، در حالی که به دلیل ذخیره عظیم برنامه‌های غیرمتمرکز میزبانی‌شده در شبکه اتریوم، آن را به اندروید تشبیه می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چرا سولانا می‌تواند در بازار صعودی بعدی از اتریوم پیشی بگیرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *