ماجرای مسدود شدن ۴۱ آدرس تتر به دلیل تحریم‌ها چیست؟

ماجرای مسدود شدن ۴۱ آدرس تتر به دلیل تحریم‌ها چیست؟

ماجرای مسدود شدن ۴۱ آدرس تتر به دلیل تحریم‌ها چیست؟ زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر، ناشر استیبل کوین USDT، با آغاز یک سیاست فریز کردن داوطلبانه کیف پول‌ها، گام دیگری به سوی همکاری با مجریان قانون و سازمان‌های نظارتی برداشته است. طبق گزارش‌ها، این شرکت ۴۱ کیف پول را که توسط افرادی در لیست اتباع ویژه تعیین‌شده (SDN) دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) آمریکا کنترل می‌شد، مسدود کرده است. تتر در یک پست وبلاگی این کار را «اقدامات احتیاطی» توصیف کرد.
داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که چند مورد از این کیف پول‌ها در شش ماه گذشته از سرویس میکسر رمزارزی تورنادو کش (Tornado Cash) استفاده کرده‌ بودند. یکی از کیف‌ پول‌های فریزشده نیز مربوط به حمله ۶۲۵ میلیون دلاری به پل رونین (Ronin) است که به گزارش وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، توسط گروه هکری لازاروس، تحت حمایت دولت کره شمالی، انجام شده بود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن! تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! شروع

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در رابطه با این اقدامات گفت که با اجرای اختیاری فریز کردن کیف پول‌های جدید اضافه‌شده‌ به فهرست SDN و مسدود کردن آدرس‌های قبلی، ما می‌توانیم استفاده مثبت از فناوری استیبل کوین را بیشتر تقویت کنیم و اکوسیستم استیبل کوین امن‌تری را برای همه کاربران فراهم نماییم.
پیش‌تر و در ماه اکتبر نیز، تتر ۳۲ کیف پول مرتبط با تروریسم و جنگ را مسدود کرده بود. همچنین، ماه گذشته ۲۲۵ میلیون دلار مرتبط با یک گروه قاچاق انسان، در پی تحقیقات تتر و وزارت دادگستری ایالات متحده مسدود شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *