سود مضاعف بزرگ‌ترین نهنگ جهان از سرمایه‌گذاری در بیت کوین!

سود مضاعف بزرگ‌ترین نهنگ جهان از سرمایه‌گذاری در بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فراتر از سودی که شرکت هوش تجاری و نرم افزاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در چند هفته اخیر دیده است، استراتژی بیت کوینی آن است که به خوبی جواب داده. طبق گزارش‌ها، سهام شرکت مایکرواستراتژی (MSTR) از زمان اتخاذ این استراتژی به اوج بی‌سابقه‌ای رسیده است.
مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیانگذار و رئیس شرکت حامی بیت کوین مایکرواستراتژی، نموداری را به اشتراک گذاشته که عملکرد MSTR را از ۱۰ آگوست ۲۰۲۰، زمانی که مایکرواستراتژی استراتژی بیت کوین را پذیرفت، نشان می‌دهد. این نمودار نشان می‌دهد که سهام MSTR نسبت به شاخص S&P ۵۰۰، نزدک، طلا، نقره، اوراق قرضه و حتی خود بیت کوین، بهتر عمل کرده است.
مایکرواستراتژی به عنوان بزرگ‌ترین دارنده غیرکریپتویی بیت کوین در نظر گرفته می‌شود که پس از آخرین خرید، اکنون حدود ۱۷۴۵۳۰ بیت کوین دارد. استراتژی بیت کوینی این شرکت، در سال ۲۰۲۰ درست پس از همه‌گیری کووید-۱۹ که دنیای تجارت را تکان داد، اتخاذ شد. از آن زمان تاکنون، مایکرواستراتژی دائماً این ارز دیجیتال پرچمدار را خریداری کرده است. یک جنبه جالب این حرکت این است که این شرکت تا کنون از فروش بیت کوین‌های خود خودداری کرده است.

هفته گذشته، آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم (Blockstream) اشاره کرد که کارشناسان متوجه افزایش مداوم بیت کوین مایکرواستراتژی شده‌اند. پیشنهاد عملی بک به سرمایه‌گذاران در آن زمان این بود که آنها سهام مایکرواستراتژی را بخرند.
مایکل سیلور در حالی که عملکرد سهام مایکرواستراتژی را در برابر بیت کوین و سایر دارایی‌های مالی عمده به نمایش گذاشت، گفت که استاندارد بیت کوین را بپذیرید. نموداری که سیلور به اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد که MSTR از آگوست ۲۰۲۰ تاکنون ۳۸۵ درصد رشد کرده در حالی که ارزش بیت کوین ۲۷۴ درصد افزایش یافته است. این دو (بیت کوین و سهام مایکرواستراتژی) به مراتب از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی S&P ۵۰۰ پیشی گرفته‌اند که رشد ۳۷ درصدی را ثبت کرده است. از سوی دیگر، سهام نزدک موفق به رشد ۳۱ درصدی شده است.
سود مضاعف بزرگ‌ترین نهنگ جهان از سرمایه‌گذاری در بیت کوین!سایر دارایی‌هایی که معمولاً با بیت کوین مقایسه می‌شوند، از جمله طلا، نقره و اوراق قرضه، همگی سقوط کرده‌اند و در سمت قرمز نمودار قرار دارند که نشان‌دهنده کاهش ارزش آنها در طول زمان است. نگاهی اجمالی به این مطلب، حکم سیلور را تأیید می‌کند که می‌گوید «بیت‌کوین قوی‌تر است.»

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سود مضاعف بزرگ‌ترین نهنگ جهان از سرمایه‌گذاری در بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *